Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise

+7
Wulfrano
Carolus.Magnus.Imperator.
gabrielle
Louis
Catherine
Eric
Rosalmonte
11 participants

Page 2 sur 2 Précédent  1, 2

Aller en bas

Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise - Page 2 Empty Re: Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise

Message  gabrielle Sam 12 Juin 2010, 11:32 am

Quanta Cura est la condamnation de la déclaration DH...

Ce que l'un défend , l'autre le promulgue comme étant partie intégrante de la Révélation divine.

Où est la continuité doctrinale en ce cas.
gabrielle
gabrielle

Nombre de messages : 19585
Date d'inscription : 25/01/2009

Revenir en haut Aller en bas

Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise - Page 2 Empty Re: Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise

Message  Wulfrano Sam 12 Juin 2010, 11:59 am

Invité26 a écrit:
Gabrielle a écrit:
Invité26... pouvez me dire en quelle année et par qui fut défini le dogme de l'indéfectibilité de l'Église, j'ai un blanc de mémoire... Merci à l'avance

L'Eglise doit donc nécessairement subsister non seulement aujourd'hui et en tout temps, mais [b]subsister absolument la même qu'aux temps apostoliques, !

Il n'y a-t-il aucune différence entre l'Église Catholique de Pie XII en 1958 et l'Église Conciliaire de Blattezinger XVI en 2010 ?
Sont absolument les mêmes les deux Églises ?
RSVP

Wulfrano

Nombre de messages : 902
Date d'inscription : 22/04/2010

Revenir en haut Aller en bas

Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise - Page 2 Empty credo

Message  Invité26 Sam 12 Juin 2010, 1:20 pm

Credimus in unum Deum, Patrem, Filium et Spiritum Sanctum, Creatorem rerum visibilium - cuiusmodi est hic mundus ubi nostram degimus vitam - rerumque invisibilium - cuius generis sunt puri spiritus, quos etiam angelos appellamus - itemque Creatorem, in unoquoque homine, animae spiritualis et immortalis.

Credimus in hunc unum Deum, qui ita absolute unus est in sua sanctissima essentia, ut in ceteris suis perfectionibus: in sua onnipotentia, in sua scientia infinita, in sua providentia, in sua voluntate et caritate. Ille est qui est, ut ipse Moisi revelavit, ille est amor, ut nos Ioannes Apostolus docuit : ita ut duo haec nomina, Esse et Amor, supra quam dici potest divinam eandem exprimant Illius veritatem, qui seipsum nobis manifestavit, quique lucem habitans inaccessibilem (Cfr. 1 Tim. 6, 16) est in seipso super omne nomen, superque omnes res et intellegentias creatas. Deus unus potest nobis suipsius veram plenamque impertire cognitionem, seipsum revelans uti Patrem, Filium et Spiritum Sanctum, cuius nos per gratiam ad aeternam vitam participandam vocamur, hisce in terris in obscuritate fidei, et post mortem in sempiterna luce. Mutua vincula, ex omni aeternitate Tres Personas constituentia, quarum unaquaeque est unum idemque Esse divinum, beatam efficiunt intimam sanctissimi Dei vitam, quae infinite omne id superat, quod nos uti homines intellegere possumus. Quam ob causam gratias divinae bonitati agimus, quod quam plurimi credentes coram hominibus nobiscum Unitatem Dei testari possunt, quamvis mysterium sanctissimae Trinitatis non cognoscant.

Credimus igitur in Deum, qui in omni aeternitate parit Filium, credimus in Filium, Verbum Dei, qui in aeternum gignitur, credimus in Spiritum Sanctum, Personam increatam, qui a Patre Filioque ut sempiternus eorum Amor procedit. Ita in tribus Personis divinis, quae sunt coaeternae sibi et coaequales, vita et beatitudo Dei plane unius quam maxime abundant et consummantur, summa cum excellentia et gloria propria Eius qui est neque creatus est, ita ut et unitas in Trinitate et Trinitas in unitate veneranda sit.

Credimus in Dominum nostrum Iesum Christum, qui est Filius Dei. Ipse est Verbum aeternum, natus ex Patre ante omnia saecula et consubstantialis Patri, seu homoousios to Patri ; per quem omnia facta sunt. Et incarnatus est de Spiritu Sancto ex Maria Virgine et homo factus est: aequalis ergo Patri secundum divinitatem, minor Patre secundum humanitatem, unus omnino non confusione (quae fieri non potest) substantiae, sed unitate personae.

Ipse habitavit in nobis plenus gratiae et veritatis. Annuntiavit et constituit Regnum Dei, efficiens ut nos Patrem cognosceremus. Dedit nobis mandatum, ut nos invicem diligeremus, quemadmodum ipse dilexit nos. Docuit nos viam Beatitudinum evangelicarum, ex quibus essemus pauperes in spiritu, et mites, dolores toleraremus in patientia, sitiremus iustitiam, essemus misericordes, mundi corde, pacifici, persecutionem pateremur propter iustitiam. Passus est sub Pontio Pilato, Agnus Dei, suscipiens peccata mundi, mortuus est pro nobis Cruci affixus, sanguine redemptionis afferens nobis salutem. Postquam sepultus est, propria virtute resurrexit tertia die, ad consortium vitae divinae, quae est gratia, Resurrectione sua nos evehens. Ascendit in caelum, unde iterum venturus est ad iudicandos vivos et mortuos, unumquemque secundum merita: qui Amori et Pietati Dei responderunt, ibunt in vitam aeternam, qui vero ea usque ad exitum respuerunt, igni addicentur interituro numquam.

Et Regni eius non erit finis.

Credimus in Spiritum Sanctum, Dominum et vivificantem, qui cum Patre et Filio simul adoratur et conglorificatur. Qui locutus est per Prophetas; hic missus est nobis a Christo post eius Resurrectionem et Ascensionem ad Patrem; ipse illuminat, vivificat, tuetur ac regit Ecclesiam, cuius purificat membra, dummodo gratiam ne aversentur. Eius opera, quae ad intimum animum permanat, homo, in humilitate ex Christo hausta, fieri potest perfectus, sicut Pater, qui in caelis est, perfectus est.

Credimus Beatam Mariam virginali semper florentem honore, Matrem fuisse Verbi Incarnati, Dei nostri et Salvatoris Iesu Christi, eamque intuitu meritorum Filii sui sublimiore modo redemptam , ab omni originalis culpae labe praeservatam immunem et dono gratiae omnibus aliis creaturis longe antecellere.

Arcto et indissolubili vinculo mysterio Incarnationis et Redemptionis coniuncta, Beatissima Virgo Maria, Immaculata, expleto terrestris vitae cursu, corpore et anima ad caelestem gloriam est assumpta et Filio suo, qui resurrexit a mortuis, similis reddita, sortem omnium iustorum in antecessum accepit; credimus Sactissimam Dei Genitricem, novam Hevam, Matrem Ecclesiae, caelitus pergere materno munere fungi circa Christi membra, eo quod operam conferat ad gignendam augendamque vitam divinam in animis hominum redemptorum.

Credimus in Adam omnes peccavisse; ex quo fieri, ut propter originalem culpam ab illo commissam natura humana, universis hominibus communis, ad eam adducatur condicionem, in qua damna inde secuta patiatur; hanc vero non eam esse, in qua primi parentes nostri sint versati, utpote in sanctitate et iustitia constituti et in qua homo expers fueri mali et mortis. Itaque humana natura lapsa, gratiae munere quo antea erat ornata, est destituta, atque in suae ipsius naturae viribus sauciata, mortis imperio est subiecta, quae in omnes homines pertransit; qua quidem ratione omnis homo nascitur in peccato.

Tenemus igitur, Concilium Tridentinum secuti, peccatum originale, una cum natura humana, transfundi propagatione, non imitatione, idque esse unicuique proprium.

Credimus Dominum Nostrum Iesum Christum Crucis Sacrificio nos redemisse a peccato originali et ab omnibus peccatis personalibus, ab unoquoque nostrum admissis, ita ut vera extet Apostoli sententia: Ubi autem abundavit delictum, superabundavit gratia (Rom. 5, 20).

Confitemur credentes unum baptisma a Domino Nostro Iesu Christo in remissionem peccatorum institutum. Baptismum etiam infantibus esse conferendum, qui peccato personali contaminari non dum potuerint, ita ut, gratia supernaturali carentes in ortu renascantur ex aqua et Spiritu Sancto ad vitam divinam in Christo Iesu .

Credimus in Unam, sanctam, catholicam et apostolicam Ecclesiam, a Iesu Christo super petram, qui est Petrus, aedificatam. Ea est mysticum Christi Corpus, societas aspectabilis, organis hierarchicis instructa, et communitas spiritualis, Ecclesia terrestris, Populus Dei hic in terris peregrinans, et Ecclesia caelestibus bonis ditata, germen et initium Regni Dei, quo opus et cruciatus Redemptionis per hominum aetates continuantur, et quod totis viribus perfectam consummationem exoptat, post finem temporum in caelesti gloria assequendam. Ecclesiam suam Dominus Iesus per Sacramenta, quae ab ipsius plenitudine manant, conformat. His enim facit, ut membra sua mysterium Mortis et Resurrectionis Iesu Christi participent, gratia afflante Spiritus Sancti, qui illi vitam agendique facultatem impertit. Est igitur sancta, licet in sinu suo peccatores complectatur; nam ipsa non alia fruitur vita, quam vita gratiae; hac profecto si aluntur, membra illius sese sanctificant, si ab eadem se removent, peccata sordesque animi contrahunt, quae obstant, ne sanctitas eius radians diffundatur. Quare affligitur et paenitentiam agit pro noxis, potestatem habens ex his Sanguine Christi et dono Spiritus Sancti filios suos eximendi.

Divinarum heres promissionum atque Abrahae filia secundum Spiritum, per illum scilicet Israel, cuius et sacros Libros amanter tuetur et Patriarchas Prophetasque pie veneratur; super fundamentum Apostolorum aedificata, quorum per saeculorum decursum sive verbum semper vivax sive proprias Pastorum potestates in Petri Successore et in Episcopis, communionem cum ipso servantibus, fìdeliter tradit; perpetuo denique Sancti Spiritus patrocinio fruens, Ecclesia munus obtinet illius servandae, docendae, explicandae atque pervulgandae veritatis, quam per Prophetas quadamtenus adumbratam Deus per Dominum Iesum perfecte absoluteque hominibus revelavit, Nos ea omnia credimus, quae in verbo Dei scripto vel tradito continentur et ab Ecclesia sive sollemni iudicio sive ordinario et universali magisterio tamquam divinitus revelata credenda proponuntur. Nos eam credimus infallibilitatem, qua Petri Successor perfruitur, cum omnium christianorum Pastor et Doctor ex cathedra loquitur, quaque Episcoporum etiam Corpus pollet, quando supremum cum eodem magisterium exercet.

Nos credimus Ecclesiam, quam Christus condidit et pro qua preces effudit, unam et fide et cultu et communi sacrae Hierarchiae vinculo indeficienter esse. Huiusce in sinu Ecclesiae sive uberrima liturgicorum rituum varietas sive legitima theologici spiritualisque patrimonii peculiarumque disciplinarum differentia, nedum eiusdem unitati obsint, eam vel luculentius demonstrant.

Nos item, hinc agnoscentes extra Ecclesiae Christi compaginem elementa plura sanctificationis et veritatis inveniri, quae ut dona ipsius Ecclesiae propria, ad unitatem catholicam impellunt, hinc credentes Sancti Spiritus actionem, qui in cunctis Christi discipulis desiderium huiusce unitatis suscitat, id fore speramus, ut christiani, qui nondum plena unius Ecclesiae communione fruuntur, in uno grege sub uno Pastore tandem uniantur.

Nos credimus Ecclesiam necessariam esse ad salutem. Unus enim Christus est Mediator ac via salutis, qui in Corpore suo, quod est Ecclesia, praesens nobis fit. Sed divinum propositum salutis universos amplectitur homines: qui enim Evangelium Christi eiusque Ecclesiam sine culpa ignorantes, Deum tamen sincero corde quaerunt, eiusque voluntatem, per conscientiae dictamen agnitam, adimplere sub gratiae influxu conantur, ii etiam, numero quidem quem unus Deus novit, ad eius Populum, modo licet invisibili, pertinent et aeternam salutem consequi possunt.

Nos credimus Missam, quae a sacerdote in persona Christi, vi potestatis per sacramentum Ordinis receptae, celebratur, quaeque ab eo Christi et membrorum eius mystici Corporis nomine offertur, revera esse Calvariae Sacrificium, quod nostris in altaribus sacramentaliter praesens efficitur. Nos credimus, ut panis et vinum a Domino consecrata in ultima Cena in eius Corpus eiusque Sanguinem conversa fuerunt, quae mox pro nobis in Cruce erant offerenda, ita pariter panem et vinum a sacerdote consecrata converti in Corpus et Sanguinem Christi, in caelis gloriose assidentis; et nos credimus arcanam Domini praesentiam, sub specie illarum rerum, quae nostris sensibus eodem quo antea modo apparere perseverant, veram, realem ac substantialem esse.

In hoc igitur Sacramento Christus non aliter praesens adesse potest, nisi per conversionem totius substantiae panis in eius Corpus et per conversionem totius substantiae vini in eius Sanguinem, integris tantum manentibus, panis et vini proprietatibus, quas nostris sensibus percipimus. Quae arcana conversio convenienter et proprie a sancta Ecclesia transsubstantiatio appellatur. Quaevis porro theologorum interpretatio, quae huiusmodi mysterio aliquatenus intellegendo studet, ut cum catholica fide congruat, id sartum tectum praestare debet, ut in ipsa rerum natura, a nostro scilicet spiritu distincta, panis et vinum, facta consecratione, adesse desierint, ita ut adorandum Corpus et Sanguinis Domini Iesu post ipsam vere coram nobis adsint sub speciebus sacramentalibus panis et vini, quamadmodum ipse Dominus voluit, ut sese nobis alimentum praeberet nosque mystici corporis sui unitate sociaret .

Una atque individua Christi Domini existentia, qua in caelorum claritate vivit, per Sacramentum non multiplicatur, sed praesens efficitur variis in terrarum orbis locis, ubi Eucharisticum sacrificium peragitur: en habemus illud Mysterium fidei atque eucharisticarum divitiarum, cui assentiamur sine ulla exceptione oportet. Eadem autem exsistentia, post celebratum Sacrificium, praesens manet in Sanctissimo Sacramento, quod in altaris aedicula, veluti in vivo quodam nostrorum templorum corde, asservatur. Quam ob rem suavissimo sane officio tenemur honore afficiendi atque adorandi in Sancta Pane, quem oculi nostri intuentur, Verbum ipsum incarnatum, quod iidem intueri non possunt, quodque tamen praesens coram nobis effectum est, neque tamen deseruit caelos.

Confitemur pariter Regnum Dei, quod hic in terris in Christi Ecclesia primordia habuit, non esse de hoc mundo, cuius figura praeterit, itemque eius propria incrementa idem existimari non posse atque progressionem humanitatis cultus, vel scientiarum, vel technicarum artium, sed eo prorsus spectare, ut investigabiles divitiae Christi altius usque cognoscantur, ut spes in aeternis bonis constantius usque ponatur, ut Dei caritati flagrantius usque respondeatur, ut denique gratia atque sanctitudo largius usque diffundantur inter homines. At eodem huiusmodi amore Ecclesia quoque ducitur ad germanam hominum utilitatem, ad externa bona quod attinet, continenter procurandum. Etenim, etsi quotquot habet filios monere non cessat, eos hic in terris manentem civitatem non habere, eosdem tamen exstimulat ut, pro sua quisque vitae condicione atque subsidiis, propriae humanae civitatis incrementa foveant, iustitiam, pacem atque fraternam concordiam inter homines promoveant, atque pauperioribus et infelicioribus fratribus opportuna conferant adiumenta.

Quare impensa sollicitudo, qua Ecclesia, Christi Sponsa, hominum necessitates prosequitur, hoc est eorum gaudia et exspectationes, dolores et labores, nihil aliud censenda est nisi studium, quo ipsa vehementer impellitur, ut iis praesens adsit, eo quidem consilio, ut Christi luce homines illuminet, universosque in Illum, qui ipsorum unus Salvator est, congreget atque coniungat. Numquam vero haec aollicitudo ita accipienda est, quasi Ecclesia ad res huius mundi se conformet, aut deferveat ardor, quo ipsa Dominum suum Regnumque aeternum expectat.

Credimus vitam aeternam. Credimus animas eorum omnium, qui in gratia Christi moriuntur - sive quae adhuc Purgatorii igne expiandae sunt, sive quae statim ac corpore separatae, sicut Bonus Latro, a Iesu in Paradisum suscipiuntur - Populum Dei constituere post mortem, quae omnino destruetur Resurrectionis die, quo hae animae cum suis corporibus coniungentur.

Credimus multitudinem earum animarum, quae cum Iesu et Maria in Paradiso congregantur, Ecclesiam Caelestem efficere, ubi eaedem, aeterna beatitudine fruentes, Deum vident sicuti est atque etiam, gradu quidem modoque diverso, una cum Sanctis Angelis partem habent in potestatis divinae exercitio, quae ad Christum glorificatum pertinet, cum pro nobis intercedant suaque fraterna sollicitudine infirmitatem nostram iuvent.

Credimus multitudinem earum animarum, quae cum Iesu et qui in terris peregrinantur, qui vita functi purificantur et qui caelesti beatitudine perfruuntur, universosque in unam Ecclesiam coalescere; ac pariter credimus in hac communione praesto nobis esse amorem miserentis Dei eiusque Sanctorum, qui semper precibus nostris pronas aures praebent, ut Iesus nobis asseveravit: Petite et accipietis. Hanc fidem profitentes et hac spe suffulti exspectamus resurrectionem mortuorum et vitam venturi saeculi. Amen.

Invité26
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise - Page 2 Empty Re: Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise

Message  Wulfrano Sam 12 Juin 2010, 1:50 pm

Invité26 a écrit:Credimus in unum Deum, Patrem, Filium et Spiritum Sanctum, Creatorem rerum visibilium - cuiusmodi est hic mundus ubi nostram degimus vitam - rerumque invisibilium - cuius generis sunt puri spiritus, quos etiam angelos appellamus - itemque Creatorem, in unoquoque homine, animae spiritualis et immortalis.

Credimus in hunc unum Deum, qui ita absolute unus est in sua sanctissima essentia, ut in ceteris suis perfectionibus: in sua onnipotentia, in sua scientia infinita, in sua providentia, in sua voluntate et caritate. Ille est qui est, ut ipse Moisi revelavit, ille est amor, ut nos Ioannes Apostolus docuit : ita ut duo haec nomina, Esse et Amor, supra quam dici potest divinam eandem exprimant Illius veritatem, qui seipsum nobis manifestavit, quique lucem habitans inaccessibilem (Cfr. 1 Tim. 6, 16) est in seipso super omne nomen, superque omnes res et intellegentias creatas. Deus unus potest nobis suipsius veram plenamque impertire cognitionem, seipsum revelans uti Patrem, Filium et Spiritum Sanctum, cuius nos per gratiam ad aeternam vitam participandam vocamur, hisce in terris in obscuritate fidei, et post mortem in sempiterna luce. Mutua vincula, ex omni aeternitate Tres Personas constituentia, quarum unaquaeque est unum idemque Esse divinum, beatam efficiunt intimam sanctissimi Dei vitam, quae infinite omne id superat, quod nos uti homines intellegere possumus. Quam ob causam gratias divinae bonitati agimus, quod quam plurimi credentes coram hominibus nobiscum Unitatem Dei testari possunt, quamvis mysterium sanctissimae Trinitatis non cognoscant.

Credimus igitur in Deum, qui in omni aeternitate parit Filium, credimus in Filium, Verbum Dei, qui in aeternum gignitur, credimus in Spiritum Sanctum, Personam increatam, qui a Patre Filioque ut sempiternus eorum Amor procedit. Ita in tribus Personis divinis, quae sunt coaeternae sibi et coaequales, vita et beatitudo Dei plane unius quam maxime abundant et consummantur, summa cum excellentia et gloria propria Eius qui est neque creatus est, ita ut et unitas in Trinitate et Trinitas in unitate veneranda sit.

Credimus in Dominum nostrum Iesum Christum, qui est Filius Dei. Ipse est Verbum aeternum, natus ex Patre ante omnia saecula et consubstantialis Patri, seu homoousios to Patri ; per quem omnia facta sunt. Et incarnatus est de Spiritu Sancto ex Maria Virgine et homo factus est: aequalis ergo Patri secundum divinitatem, minor Patre secundum humanitatem, unus omnino non confusione (quae fieri non potest) substantiae, sed unitate personae.

Ipse habitavit in nobis plenus gratiae et veritatis. Annuntiavit et constituit Regnum Dei, efficiens ut nos Patrem cognosceremus. Dedit nobis mandatum, ut nos invicem diligeremus, quemadmodum ipse dilexit nos. Docuit nos viam Beatitudinum evangelicarum, ex quibus essemus pauperes in spiritu, et mites, dolores toleraremus in patientia, sitiremus iustitiam, essemus misericordes, mundi corde, pacifici, persecutionem pateremur propter iustitiam. Passus est sub Pontio Pilato, Agnus Dei, suscipiens peccata mundi, mortuus est pro nobis Cruci affixus, sanguine redemptionis afferens nobis salutem. Postquam sepultus est, propria virtute resurrexit tertia die, ad consortium vitae divinae, quae est gratia, Resurrectione sua nos evehens. Ascendit in caelum, unde iterum venturus est ad iudicandos vivos et mortuos, unumquemque secundum merita: qui Amori et Pietati Dei responderunt, ibunt in vitam aeternam, qui vero ea usque ad exitum respuerunt, igni addicentur interituro numquam.

Et Regni eius non erit finis.

Credimus in Spiritum Sanctum, Dominum et vivificantem, qui cum Patre et Filio simul adoratur et conglorificatur. Qui locutus est per Prophetas; hic missus est nobis a Christo post eius Resurrectionem et Ascensionem ad Patrem; ipse illuminat, vivificat, tuetur ac regit Ecclesiam, cuius purificat membra, dummodo gratiam ne aversentur. Eius opera, quae ad intimum animum permanat, homo, in humilitate ex Christo hausta, fieri potest perfectus, sicut Pater, qui in caelis est, perfectus est.

Credimus Beatam Mariam virginali semper florentem honore, Matrem fuisse Verbi Incarnati, Dei nostri et Salvatoris Iesu Christi, eamque intuitu meritorum Filii sui sublimiore modo redemptam , ab omni originalis culpae labe praeservatam immunem et dono gratiae omnibus aliis creaturis longe antecellere.

Arcto et indissolubili vinculo mysterio Incarnationis et Redemptionis coniuncta, Beatissima Virgo Maria, Immaculata, expleto terrestris vitae cursu, corpore et anima ad caelestem gloriam est assumpta et Filio suo, qui resurrexit a mortuis, similis reddita, sortem omnium iustorum in antecessum accepit; credimus Sactissimam Dei Genitricem, novam Hevam, Matrem Ecclesiae, caelitus pergere materno munere fungi circa Christi membra, eo quod operam conferat ad gignendam augendamque vitam divinam in animis hominum redemptorum.

Credimus in Adam omnes peccavisse; ex quo fieri, ut propter originalem culpam ab illo commissam natura humana, universis hominibus communis, ad eam adducatur condicionem, in qua damna inde secuta patiatur; hanc vero non eam esse, in qua primi parentes nostri sint versati, utpote in sanctitate et iustitia constituti et in qua homo expers fueri mali et mortis. Itaque humana natura lapsa, gratiae munere quo antea erat ornata, est destituta, atque in suae ipsius naturae viribus sauciata, mortis imperio est subiecta, quae in omnes homines pertransit; qua quidem ratione omnis homo nascitur in peccato.

Tenemus igitur, Concilium Tridentinum secuti, peccatum originale, una cum natura humana, transfundi propagatione, non imitatione, idque esse unicuique proprium.

Credimus Dominum Nostrum Iesum Christum Crucis Sacrificio nos redemisse a peccato originali et ab omnibus peccatis personalibus, ab unoquoque nostrum admissis, ita ut vera extet Apostoli sententia: Ubi autem abundavit delictum, superabundavit gratia (Rom. 5, 20).

Confitemur credentes unum baptisma a Domino Nostro Iesu Christo in remissionem peccatorum institutum. Baptismum etiam infantibus esse conferendum, qui peccato personali contaminari non dum potuerint, ita ut, gratia supernaturali carentes in ortu renascantur ex aqua et Spiritu Sancto ad vitam divinam in Christo Iesu .

Credimus in Unam, sanctam, catholicam et apostolicam Ecclesiam, a Iesu Christo super petram, qui est Petrus, aedificatam. Ea est mysticum Christi Corpus, societas aspectabilis, organis hierarchicis instructa, et communitas spiritualis, Ecclesia terrestris, Populus Dei hic in terris peregrinans, et Ecclesia caelestibus bonis ditata, germen et initium Regni Dei, quo opus et cruciatus Redemptionis per hominum aetates continuantur, et quod totis viribus perfectam consummationem exoptat, post finem temporum in caelesti gloria assequendam. Ecclesiam suam Dominus Iesus per Sacramenta, quae ab ipsius plenitudine manant, conformat. His enim facit, ut membra sua mysterium Mortis et Resurrectionis Iesu Christi participent, gratia afflante Spiritus Sancti, qui illi vitam agendique facultatem impertit. Est igitur sancta, licet in sinu suo peccatores complectatur; nam ipsa non alia fruitur vita, quam vita gratiae; hac profecto si aluntur, membra illius sese sanctificant, si ab eadem se removent, peccata sordesque animi contrahunt, quae obstant, ne sanctitas eius radians diffundatur. Quare affligitur et paenitentiam agit pro noxis, potestatem habens ex his Sanguine Christi et dono Spiritus Sancti filios suos eximendi.

Divinarum heres promissionum atque Abrahae filia secundum Spiritum, per illum scilicet Israel, cuius et sacros Libros amanter tuetur et Patriarchas Prophetasque pie veneratur; super fundamentum Apostolorum aedificata, quorum per saeculorum decursum sive verbum semper vivax sive proprias Pastorum potestates in Petri Successore et in Episcopis, communionem cum ipso servantibus, fìdeliter tradit; perpetuo denique Sancti Spiritus patrocinio fruens, Ecclesia munus obtinet illius servandae, docendae, explicandae atque pervulgandae veritatis, quam per Prophetas quadamtenus adumbratam Deus per Dominum Iesum perfecte absoluteque hominibus revelavit, Nos ea omnia credimus, quae in verbo Dei scripto vel tradito continentur et ab Ecclesia sive sollemni iudicio sive ordinario et universali magisterio tamquam divinitus revelata credenda proponuntur. Nos eam credimus infallibilitatem, qua Petri Successor perfruitur, cum omnium christianorum Pastor et Doctor ex cathedra loquitur, quaque Episcoporum etiam Corpus pollet, quando supremum cum eodem magisterium exercet.

Nos credimus Ecclesiam, quam Christus condidit et pro qua preces effudit, unam et fide et cultu et communi sacrae Hierarchiae vinculo indeficienter esse. Huiusce in sinu Ecclesiae sive uberrima liturgicorum rituum varietas sive legitima theologici spiritualisque patrimonii peculiarumque disciplinarum differentia, nedum eiusdem unitati obsint, eam vel luculentius demonstrant.

Nos item, hinc agnoscentes extra Ecclesiae Christi compaginem elementa plura sanctificationis et veritatis inveniri, quae ut dona ipsius Ecclesiae propria, ad unitatem catholicam impellunt, hinc credentes Sancti Spiritus actionem, qui in cunctis Christi discipulis desiderium huiusce unitatis suscitat, id fore speramus, ut christiani, qui nondum plena unius Ecclesiae communione fruuntur, in uno grege sub uno Pastore tandem uniantur.

Nos credimus Ecclesiam necessariam esse ad salutem. Unus enim Christus est Mediator ac via salutis, qui in Corpore suo, quod est Ecclesia, praesens nobis fit. Sed divinum propositum salutis universos amplectitur homines: qui enim Evangelium Christi eiusque Ecclesiam sine culpa ignorantes, Deum tamen sincero corde quaerunt, eiusque voluntatem, per conscientiae dictamen agnitam, adimplere sub gratiae influxu conantur, ii etiam, numero quidem quem unus Deus novit, ad eius Populum, modo licet invisibili, pertinent et aeternam salutem consequi possunt.

Nos credimus Missam, quae a sacerdote in persona Christi, vi potestatis per sacramentum Ordinis receptae, celebratur, quaeque ab eo Christi et membrorum eius mystici Corporis nomine offertur, revera esse Calvariae Sacrificium, quod nostris in altaribus sacramentaliter praesens efficitur. Nos credimus, ut panis et vinum a Domino consecrata in ultima Cena in eius Corpus eiusque Sanguinem conversa fuerunt, quae mox pro nobis in Cruce erant offerenda, ita pariter panem et vinum a sacerdote consecrata converti in Corpus et Sanguinem Christi, in caelis gloriose assidentis; et nos credimus arcanam Domini praesentiam, sub specie illarum rerum, quae nostris sensibus eodem quo antea modo apparere perseverant, veram, realem ac substantialem esse.

In hoc igitur Sacramento Christus non aliter praesens adesse potest, nisi per conversionem totius substantiae panis in eius Corpus et per conversionem totius substantiae vini in eius Sanguinem, integris tantum manentibus, panis et vini proprietatibus, quas nostris sensibus percipimus. Quae arcana conversio convenienter et proprie a sancta Ecclesia transsubstantiatio appellatur. Quaevis porro theologorum interpretatio, quae huiusmodi mysterio aliquatenus intellegendo studet, ut cum catholica fide congruat, id sartum tectum praestare debet, ut in ipsa rerum natura, a nostro scilicet spiritu distincta, panis et vinum, facta consecratione, adesse desierint, ita ut adorandum Corpus et Sanguinis Domini Iesu post ipsam vere coram nobis adsint sub speciebus sacramentalibus panis et vini, quamadmodum ipse Dominus voluit, ut sese nobis alimentum praeberet nosque mystici corporis sui unitate sociaret .

Una atque individua Christi Domini existentia, qua in caelorum claritate vivit, per Sacramentum non multiplicatur, sed praesens efficitur variis in terrarum orbis locis, ubi Eucharisticum sacrificium peragitur: en habemus illud Mysterium fidei atque eucharisticarum divitiarum, cui assentiamur sine ulla exceptione oportet. Eadem autem exsistentia, post celebratum Sacrificium, praesens manet in Sanctissimo Sacramento, quod in altaris aedicula, veluti in vivo quodam nostrorum templorum corde, asservatur. Quam ob rem suavissimo sane officio tenemur honore afficiendi atque adorandi in Sancta Pane, quem oculi nostri intuentur, Verbum ipsum incarnatum, quod iidem intueri non possunt, quodque tamen praesens coram nobis effectum est, neque tamen deseruit caelos.

Confitemur pariter Regnum Dei, quod hic in terris in Christi Ecclesia primordia habuit, non esse de hoc mundo, cuius figura praeterit, itemque eius propria incrementa idem existimari non posse atque progressionem humanitatis cultus, vel scientiarum, vel technicarum artium, sed eo prorsus spectare, ut investigabiles divitiae Christi altius usque cognoscantur, ut spes in aeternis bonis constantius usque ponatur, ut Dei caritati flagrantius usque respondeatur, ut denique gratia atque sanctitudo largius usque diffundantur inter homines. At eodem huiusmodi amore Ecclesia quoque ducitur ad germanam hominum utilitatem, ad externa bona quod attinet, continenter procurandum. Etenim, etsi quotquot habet filios monere non cessat, eos hic in terris manentem civitatem non habere, eosdem tamen exstimulat ut, pro sua quisque vitae condicione atque subsidiis, propriae humanae civitatis incrementa foveant, iustitiam, pacem atque fraternam concordiam inter homines promoveant, atque pauperioribus et infelicioribus fratribus opportuna conferant adiumenta.

Quare impensa sollicitudo, qua Ecclesia, Christi Sponsa, hominum necessitates prosequitur, hoc est eorum gaudia et exspectationes, dolores et labores, nihil aliud censenda est nisi studium, quo ipsa vehementer impellitur, ut iis praesens adsit, eo quidem consilio, ut Christi luce homines illuminet, universosque in Illum, qui ipsorum unus Salvator est, congreget atque coniungat. Numquam vero haec aollicitudo ita accipienda est, quasi Ecclesia ad res huius mundi se conformet, aut deferveat ardor, quo ipsa Dominum suum Regnumque aeternum expectat.

Credimus vitam aeternam. Credimus animas eorum omnium, qui in gratia Christi moriuntur - sive quae adhuc Purgatorii igne expiandae sunt, sive quae statim ac corpore separatae, sicut Bonus Latro, a Iesu in Paradisum suscipiuntur - Populum Dei constituere post mortem, quae omnino destruetur Resurrectionis die, quo hae animae cum suis corporibus coniungentur.

Credimus multitudinem earum animarum, quae cum Iesu et Maria in Paradiso congregantur, Ecclesiam Caelestem efficere, ubi eaedem, aeterna beatitudine fruentes, Deum vident sicuti est atque etiam, gradu quidem modoque diverso, una cum Sanctis Angelis partem habent in potestatis divinae exercitio, quae ad Christum glorificatum pertinet, cum pro nobis intercedant suaque fraterna sollicitudine infirmitatem nostram iuvent.

Credimus multitudinem earum animarum, quae cum Iesu et qui in terris peregrinantur, qui vita functi purificantur et qui caelesti beatitudine perfruuntur, universosque in unam Ecclesiam coalescere; ac pariter credimus in hac communione praesto nobis esse amorem miserentis Dei eiusque Sanctorum, qui semper precibus nostris pronas aures praebent, ut Iesus nobis asseveravit: Petite et accipietis. Hanc fidem profitentes et hac spe suffulti exspectamus resurrectionem mortuorum et vitam venturi saeculi. Amen.

Invité 26:
Il n'y a-t-il aucune différence entre l'Église Catholique de Pie XII en 1958 et l'Église Conciliaire de Blattezinger XVI en 2010 ?
Sont absolument les mêmes les deux Églises ?
RSVP

Wulfrano

Nombre de messages : 902
Date d'inscription : 22/04/2010

Revenir en haut Aller en bas

Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise - Page 2 Empty Symbole de Saint Athanase

Message  ROBERT. Sam 12 Juin 2010, 1:55 pm

.

Symbole de Saint Athanase :


Quiconque veut être sauvé doit, avant tout, garder la foi catholique, que chacun doit conserver intégrale et inviolée, sous peine indubitable d'éternelle perdition.

Voici donc la foi catholique:


Il nous faut vénérer un seul Dieu dans la Trinité, et la Trinité dans l'unité, sans confondre les personnes ni séparer la substance. Car autre est la personne du Père, autre celle du Fils, autre celle de l'Esprit-Saint. Et pourtant le Père, le Fils et l'Esprit-Saint sont un dans la divinité, égaux dans la gloire, coéternels dans la majesté. Tel est le Père, tel est le Fils, et tel est l'Esprit-Saint.

Le Père est incréé, le Fils est incréé, l'Esprit-Saint est incréé. Le Père est immense, le Fils est immense, l'Esprit-Saint est immense. Le Père est éternel, le Fils est éternel, l'Esprit-Saint est éternel. Et pourtant il n'y a pas trois éternels, mais un seul éternel. Ni trois incréés, ni trois immenses, mais un seul incréé, et un seul immense. De même le Père est tout-puissant, le Fils est tout-puissant, l'Esprit-Saint est tout-puissant. Et pourtant il n'y a pas trois tout-puissants, mais un seul tout-puissant. De même le Père est Dieu, le Fils est Dieu, le Saint-Esprit est Dieu. Et pourtant il n'y a pas trois Dieux, mais un seul Dieu. De même Seigneur est le Père, Seigneur est le Fils, Seigneur est l'Esprit-Saint. Et pourtant il n'y a pas trois Seigneurs, mais un seul Seigneur.


Car de même que la vérité chrétienne nous oblige à confesser que chaque personne prise à part est Dieu et Seigneur, ainsi la religion catholique nous défend de dire qu'il y a trois Dieux ou trois Seigneurs. Le Père n'a été fait par personne, ni créé, ni engendré. Le Fils est du Père seul, non pas fait, ni créé, mais engendré. L'Esprit-Saint est du Père et du Fils, non pas fait, ni créé, ni engendré, mais procédant des deux. Il n'y a donc qu'un Père, et non trois Pères, un Fils, et non trois Fils, un Esprit-Saint, et non trois Esprit-Saints. Et dans cette Trinité rien n'est avant ou après, rien n'est plus grand ou moins grand, mais en tout les trois personnes sont réciproquement coéternelles et coégales.


En sorte que de toute manière, comme on l'a dit plus haut, il nous faut vénérer l'unité dans la Trinité et la Trinité dans l'unité. Qui donc veut être sauvé doit ainsi penser de la Trinité. Mais il est nécessaire au salut éternel de croire fidèlement aussi à l'Incarnation de notre Seigneur Jésus-Christ. Il est donc d'une foi droite que nous croyions et confessions que notre Seigneur Jésus-Christ Fils de Dieu est Dieu et homme. Il est Dieu, engendré de la substance du Père avant les siècles; et il est homme, né dans le temps de la substance d'une mère. Dieu parfait et homme parfait, consistant dans une âme raisonnable et une chair humaine. Égal au Père selon sa divinité, inférieur au Père selon son humanité. Et qui, bien que Dieu et homme, n'est pas deux, mais un seul Christ. Un, non par un changement de la divinité en chair, mais par l'assomption de l'humanité en Dieu. Un tout-à-fait, non par le mélange de la substance, mais par l'unité de la personne: car de même que l'âme raisonnable et la chair ne sont qu'un seul homme, de même Dieu et l'homme ne sont qu'un seul Christ, qui a souffert pour notre salut, est descendu aux enfers, le troisième jour est ressuscité des morts, est monté aux cieux, siège à la droite de Dieu le Père tout-puissant, d'où il viendra juger les vivants et les morts. A son avènement tous les hommes doivent ressusciter avec leurs corps, et rendre compte de leurs propres actes. Et ceux qui auront fait le bien iront à la vie éternelle; mais ceux qui auront fait le mal, au feu éternel.


Telle est la foi catholique, que chacun doit croire fidèlement et fermement, sous peine de ne pouvoir être sauvé.
Gloire au Père et au Fils et au Saint-Esprit comme il était au commencement, maintenant et toujours dans les siècles des siècles. Amen.
ROBERT.
ROBERT.

Nombre de messages : 34713
Date d'inscription : 15/02/2009

Revenir en haut Aller en bas

Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise - Page 2 Empty Re: Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise

Message  Fiorenzo Sam 12 Juin 2010, 2:55 pm

Et il parut un autre signe dans les cieux: y était un grand dragon roux, ici avait sept têtes et dix cornes, et sur ses sept têtes sept diadèmes. (Ap. 12. 3.)

Montini, la second tête de ce monstre infernal, a dit:

Invité26 a écrit: Credimus in unum Deum, Patrem, Filium et Spiritum Sanctum, ... ET: (LG) Sed propositum salutis et eos amplectitur, qui Creatorem agnoscunt, inter quos imprimis Musulmanos, qui fidem Abrahae se tenere profitentes, nobiscum Deum adorant unicum, misericordem, homines die novissimo iudicaturum.

Désolé, Monsieur (Mme, Melle) Invité26, mais mon Saint-Père n'est pas un des vôtres 6 + 1 têtes de la bête, ma foi n'est pas la vôtre, comme ce n'est pas le mien votre credo.

Fiorenzo

Nombre de messages : 223
Date d'inscription : 28/08/2009

Revenir en haut Aller en bas

Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise - Page 2 Empty Re: Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise

Message  Wulfrano Sam 12 Juin 2010, 3:34 pm

Fiorenzo a écrit:Et il parut un autre signe dans les cieux: y était un grand dragon roux, ici avait sept têtes et dix cornes, et sur ses sept têtes sept diadèmes. (Ap. 12. 3.)

Montini, la second tête de ce monstre infernal, a dit:

Invité26 a écrit: Credimus in unum Deum, Patrem, Filium et Spiritum Sanctum, ... ET: (LG) Sed propositum salutis et eos amplectitur, qui Creatorem agnoscunt, inter quos imprimis Musulmanos, qui fidem Abrahae se tenere profitentes, nobiscum Deum adorant unicum, misericordem, homines die novissimo iudicaturum.

Désolé, Monsieur (Mme, Melle) Invité26, mais mon Saint-Père n'est pas un des vôtres 6 + 1 têtes de la bête, ma foi n'est pas la vôtre, comme ce n'est pas le mien votre credo.


Et il parut un autre signe dans les cieux: y était un grand dragon roux (Satan), ici avait sept têtes (ronc-mont-luc-woj-rat-X-X, c’est à dire sept faux Papes) et dix cornes (dix pays européens formant la base d’un gouvernement mondiale), et sur ses sept têtes sept diadèmes (sept faux sacrements). (Apocalypse XII, 3.)

Wulfrano

Nombre de messages : 902
Date d'inscription : 22/04/2010

Revenir en haut Aller en bas

Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise - Page 2 Empty Re: Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise

Message  Invité26 Dim 13 Juin 2010, 1:30 am

Eh ben alors vous n'avez donc pas la même foi que Saint Pie X dont voilà le catéchisme :

227.- ¿Quiénes son los infieles? - Infieles son los que no tienen el Bautismo ni creen en Jesucristo, o porque creen y adoran falsas divinidades, cómo los idólatras, o porque, aun admitiendo al único verdadero Dios, no creen en Cristo Mesías, ni como venido ya en la persona de Jesucristo ni como que ha de venir: tales son los mahometanos y otros semejantes.

Vous voyez que Saint Pie X va plus loin que le credo que je vous ai donné ! Ce credo indique que les Musulmans adorent un Dieu unique et St Pie X précise qu'il s'agit du vrai Dieu !

C'est donc vous qui n'avez pas la foi ni le credo de l'Eglise catholique.

Invité26
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise - Page 2 Empty Re: Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise

Message  Sandrine Dim 13 Juin 2010, 3:48 am

Invité26 a écrit:Eh ben alors vous n'avez donc pas la même foi que Saint Pie X dont voilà le catéchisme :

227.- ¿Quiénes son los infieles? - Infieles son los que no tienen el Bautismo ni creen en Jesucristo, o porque creen y adoran falsas divinidades, cómo los idólatras, o porque, aun admitiendo al único verdadero Dios, no creen en Cristo Mesías, ni como venido ya en la persona de Jesucristo ni como que ha de venir: tales son los mahometanos y otros semejantes.

Vous voyez que Saint Pie X va plus loin que le credo que je vous ai donné ! Ce credo indique que les Musulmans adorent un Dieu unique et St Pie X précise qu'il s'agit du vrai Dieu !

C'est donc vous qui n'avez pas la foi ni le credo de l'Eglise catholique.

Monsieur invité26,

Retournez lire l'ancien fil de "Sylvie", tout y est !


Dernière édition par Sandrine le Dim 13 Juin 2010, 6:10 am, édité 2 fois
Sandrine
Sandrine

Nombre de messages : 4296
Date d'inscription : 17/02/2009

Revenir en haut Aller en bas

Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise - Page 2 Empty Re: Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise

Message  Sandrine Dim 13 Juin 2010, 4:12 am

je vais examiner mon inscription, mais si c'est pour que vous m'exposiez en long et en large les 101 "hérésies" de Benoît XVI, je n'ai pas non plus envie de perdre mon temps...

Dommage ! Vous auriez l'occasion , Invité26, de prouver devant la face du ouaib , que les "sédévacantistes" se trompent en leur fournissant des arguments solides basés sur votre connaissance poussée de votre religion.
Sandrine
Sandrine

Nombre de messages : 4296
Date d'inscription : 17/02/2009

Revenir en haut Aller en bas

Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise - Page 2 Empty Re: Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise

Message  Invité26 Dim 13 Juin 2010, 8:28 am

Monsieur invité26,

Retournez lire l'ancien fil de "Sylvie", tout y est !

Faux : je l'ai lu et vous n'avez jamais été en mesure d'apporter une réponse crédible si ce n'est de nier le catéchisme de St Pie X !!!

Invité26
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise - Page 2 Empty Re: Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise

Message  Sandrine Dim 13 Juin 2010, 8:40 am

Invité26 a écrit:
Monsieur invité26,

Retournez lire l'ancien fil de "Sylvie", tout y est !

Faux : je l'ai lu et vous n'avez jamais été en mesure d'apporter une réponse crédible si ce n'est de nier le catéchisme de St Pie X !!!

Prouvez-le !
Sandrine
Sandrine

Nombre de messages : 4296
Date d'inscription : 17/02/2009

Revenir en haut Aller en bas

Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise - Page 2 Empty Re: Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise

Message  Invité26 Dim 13 Juin 2010, 10:21 am

Prouvez-le !

déjà fait par Sylvie : "les musulmans admettent le seul vrai Dieu" St Pie X. Non seulement il s'agit du Dieu unique, mais du VRAI !

Point.

Invité26
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise - Page 2 Empty Re: Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise

Message  Sandrine Dim 13 Juin 2010, 10:54 am

Invité26 a écrit:
Prouvez-le !

déjà fait par Sylvie : "les musulmans admettent le seul vrai Dieu" St Pie X. Non seulement il s'agit du Dieu unique, mais du VRAI !

Point.

Alors s'il s'agit du VRAI, les musulmans admettent donc Dieu en trois personnes.
Sandrine
Sandrine

Nombre de messages : 4296
Date d'inscription : 17/02/2009

Revenir en haut Aller en bas

Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise - Page 2 Empty Re: Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise

Message  Wulfrano Dim 13 Juin 2010, 11:37 am

Invité26 a écrit:Eh ben alors vous n'avez donc pas la même foi que Saint Pie X dont voilà le catéchisme :

227.- ¿Quiénes son los infieles? - Infieles son los que no tienen el Bautismo ni creen en Jesucristo, o porque creen y adoran falsas divinidades, cómo los idólatras, o porque, aun admitiendo al único verdadero Dios, no creen en Cristo Mesías, ni como venido ya en la persona de Jesucristo ni como que ha de venir: tales son los mahometanos y otros semejantes.

Vous voyez que Saint Pie X va plus loin que le credo que je vous ai donné ! Ce credo indique que les Musulmans adorent un Dieu unique et St Pie X précise qu'il s'agit du vrai Dieu !

C'est donc vous qui n'avez pas la foi ni le credo de l'Eglise catholique.


Invité 26:
Très bien.
Dimanche, au lieu de rester en maison en priant le Missel de 1950, voit à la mosquée la plus proche et livre ton âme à Allah pour que, le jour qui te meurs, tu lui fasses compagnie par lui siècles des siècles.

Wulfrano

Nombre de messages : 902
Date d'inscription : 22/04/2010

Revenir en haut Aller en bas

Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise - Page 2 Empty Re: Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise

Message  Wulfrano Dim 13 Juin 2010, 11:45 am

Wulfrano a écrit:
Invité26 a écrit:Eh ben alors vous n'avez donc pas la même foi que Saint Pie X dont voilà le catéchisme :

227.- ¿Quiénes son los infieles? - Infieles son los que no tienen el Bautismo ni creen en Jesucristo, o porque creen y adoran falsas divinidades, cómo los idólatras, o porque, aun admitiendo al único verdadero Dios, no creen en Cristo Mesías, ni como venido ya en la persona de Jesucristo ni como que ha de venir: tales son los mahometanos y otros semejantes.

Vous voyez que Saint Pie X va plus loin que le credo que je vous ai donné ! Ce credo indique que les Musulmans adorent un Dieu unique et St Pie X précise qu'il s'agit du vrai Dieu !

C'est donc vous qui n'avez pas la foi ni le credo de l'Eglise catholique.


Invité 26:
Très bien.
Dimanche, au lieu de rester en maison en priant le Missel de 1950, voit à la mosquée la plus proche et livre ton âme à Allah pour que, le jour qui te meurs, tu lui fasses compagnie par lui siècles des siècles.


[center]CORRECTION

[justify]Invité 26: Très bien. Dimanche, au lieu de rester en maison en priant le Missel de 1950, voit à la mosquée la plus proche et fait don de ton âme à Allah pour que, le jour qui te meurs, tu lui fasses compagnie pour tous les siècles des siècles.

Wulfrano

Nombre de messages : 902
Date d'inscription : 22/04/2010

Revenir en haut Aller en bas

Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise - Page 2 Empty Re: Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise

Message  Wulfrano Dim 13 Juin 2010, 12:51 pm

Invité26 a écrit:Eh ben alors vous n'avez donc pas la même foi que Saint Pie X dont voilà le catéchisme :

227.- ¿Quiénes son los infieles? - Infieles son los que no tienen el Bautismo ni creen en Jesucristo, o porque creen y adoran falsas divinidades, cómo los idólatras, o porque, aun admitiendo al único verdadero Dios, no creen en Cristo Mesías, ni como venido ya en la persona de Jesucristo ni como que ha de venir: tales son los mahometanos y otros semejantes.

Vous voyez que Saint Pie X va plus loin que le credo que je vous ai donné ! Ce credo indique que les Musulmans adorent un Dieu unique et St Pie X précise qu'il s'agit du vrai Dieu !

C'est donc vous qui n'avez pas la foi ni le credo de l'Eglise catholique.


Las cinco bestias [Roncalli-Montini-Luciani-Wojtyla-Ratzinger], con su demoníaco Concilio Vaticano II, se atrevieron a identificar el diablo-dios mahometano Alá con la Santísima Trinidad. Los musulmanes no adoran al Único Dios Verdadero, como lo afirma el maldito Concilio Vaticano II del Infierno, puesto que los musulmanes no adoran al Único Dios Verdadero que es Nuestro Señor Jesucristo con su Padre Consubstancial Eterno, unidas las dos Personas Divinas por el Poder Infinito del Espíritu Santo.

Wulfrano

Nombre de messages : 902
Date d'inscription : 22/04/2010

Revenir en haut Aller en bas

Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise - Page 2 Empty Re: Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise

Message  Rosalmonte Dim 13 Juin 2010, 1:40 pm

Invité26 a écrit:Eh ben alors vous n'avez donc pas la même foi que Saint Pie X dont voilà le catéchisme :

227.- ¿Quiénes son los infieles? - Infieles son los que no tienen el Bautismo ni creen en Jesucristo, o porque creen y adoran falsas divinidades, cómo los idólatras, o porque, aun admitiendo al único verdadero Dios, no creen en Cristo Mesías, ni como venido ya en la persona de Jesucristo ni como que ha de venir: tales son los mahometanos y otros semejantes.

Vous voyez que Saint Pie X va plus loin que le credo que je vous ai donné ! Ce credo indique que les Musulmans adorent un Dieu unique et St Pie X précise qu'il s'agit du vrai Dieu !

C'est donc vous qui n'avez pas la foi ni le credo de l'Eglise catholique.

Invité, vous faites ici un sophisme total.

Personne ne nie le n° 227 du caté. Que nous dit-il ce n°? Que, bien que les mahométans, par exemple, admettent (et non pas adorent) le seul vrai Dieu, ils ne croient pas au Christ Messie. Ils sont donc infidèles.

Qu'ils admettent le seul vrai Dieu, à la bonne heure! Satant lui-même admet le seul vrai Dieu, c'est Celui contre qui il s'est révolté, et qu'il a refusé d'adorer et de servir.

Qu'ils admettent le seul vrai Dieu, à la bonne heure! Ils sont qualifiés d'infidèles. Le n° 227 du caté ne dit pas ce que vous nous prêtez et voulez nous faire dire fallacieusement, dans le but de nous déclarer de non même foi que S. Pie X.

Le numéro 227 du caté nous donne la définition des infidèles. Que des infidèles, donc non catholiques, admettent le seul vrai Dieu, car il n'y a que Lui, ça ne les rends pas catholiques Pour autant. Ils sont donc acatholiques, puisqu'ils sont infidèles. Ils ne sont donc pas dans l'Eglise.

Qu'ils admettent le seul vrai Dieu, à la bonne heure! Ils n'adorent pas le seul vrai Dieu. Ils bafouent le Premier Commandement: tu adoreras le Seigneur ton Dieu et à Lui seul rendras culte. Ils ne croient pas au Christ-Messie en la personne de Jésus. Ils n'ont donc pas la Foi. Ils sont donc hors de l'Eglise: ils n'adorent pas Jésus-Christ comme Dieu le Fils, deuxième Personne de la Sainte Trinité.

Capish?
Rosalmonte
Rosalmonte

Nombre de messages : 1985
Date d'inscription : 16/07/2009

Revenir en haut Aller en bas

Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise - Page 2 Empty Re: Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise

Message  gabrielle Dim 13 Juin 2010, 1:47 pm

Bien dit Rosalmonte.

Il n'y a aucune ressemblance entre le caté de Saint Pie X et VII...

VII loue la foi des infidèles musulmans...

Ne va-t-on pas de nos jours jusqu'à leur souhaiter un "saint Ramadan"
gabrielle
gabrielle

Nombre de messages : 19585
Date d'inscription : 25/01/2009

Revenir en haut Aller en bas

Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise - Page 2 Empty Re: Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise

Message  Invité26 Dim 13 Juin 2010, 2:40 pm

Je me contente de citer St Pie X !

Où est le sophisme ?!

Et vous remarquerez que là où St Pie X est concis et tient en quelques mots, il vous faut des pages de verbiage pour tenter une explication qui ne colle pas avec les mots mêmes de St Pie X ! De toutes façons, je m'en tiens au texte du pape, pas à vos interprétations sophistiquées (et fausses) ! Car vous mélangez la foi (dont nous avons vu avec St Thomas que les musulmans ne la possédaient pas, ce qui tombe sous le sens) avec la reconnaissance du seul vrai Dieu !

Invité26
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise - Page 2 Empty Re: Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise

Message  gabrielle Dim 13 Juin 2010, 2:46 pm

Invité26 a écrit:Je me contente de citer St Pie X !

Où est le sophisme ?!

Et vous remarquerez que là où St Pie X est concis et tient en quelques mots, il vous faut des pages de verbiage pour tenter une explication qui ne colle pas avec les mots mêmes de St Pie X ! De toutes façons, je m'en tiens au texte du pape, pas à vos interprétations sophistiquées (et fausses) ! Car vous mélangez la foi (dont nous avons vu avec St Thomas que les musulmans ne la possédaient pas, ce qui tombe sous le sens) avec la reconnaissance du seul vrai Dieu !

Est-ce qu'officiellement dans la religion de montini, on offre des voeux pour le ramadan?
gabrielle
gabrielle

Nombre de messages : 19585
Date d'inscription : 25/01/2009

Revenir en haut Aller en bas

Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise - Page 2 Empty Re: Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise

Message  Rosalmonte Dim 13 Juin 2010, 2:52 pm

Je me contente de citer St Pie X !

Non, vous ajoutez

Eh ben alors vous n'avez donc pas la même foi que Saint Pie X

Ah bon? On n'a pas la même foi que S. Pie X parce qu'on dit que les mahométans sont des infidèles, qui n'admettent pas Jésus-Christ?

Question Question Question
Rosalmonte
Rosalmonte

Nombre de messages : 1985
Date d'inscription : 16/07/2009

Revenir en haut Aller en bas

Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise - Page 2 Empty Re: Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise

Message  Gérard Dim 13 Juin 2010, 3:01 pm

Effectivement, tous les infidèles, toutes les peuplades de sauvages de la terre, contrairement aux évolutionnistes croient à un seul Dieu créateur. Et en ceci, ils doivent être placés infiniment au-dessus des évolutionistes.


Cependant, ce ne sont pas les membres de Te Deum mais l'Eglise qui a mis une barrière entre ceux qui ne croient pas au vrai Dieu, les infidèles et ceux qui croient au Vrai Dieu.
Et cette barrière est délimitée par la croyance au Dieu Trinité qui ne vient pas d'une connaissance intellectuelle mais de la foi reçue gratuitement par le baptême.
“Celui qui croira et sera baptisé, sera sauvé, celui qui ne croira pas (l’incroyant et le non-baptisé) sera condamné” (Luc, chapitre XVI, 16.)
Cette diffférence entre le fait de connaître Dieu et de ne pas le connaître, infidélité est exprimé éloqument par St Paul qui confirme cette vérité en disant :
[/quote]« vous étiez ténèbres maintenant vous êtes lumière ». [/quote] Encore dans le même sens l'Eglise quand elle prie pour les infidèles dit d'eux qu'ils sont dans
"les ténèbres de l'infidélité".

En fait, des infidèles admettent qu'il n'y a qu'un seul vrai Dieu créateur de toute chose mais L'Eglise n'admet pas qu'ils puissent reconnaître dans ce Dieu créateur et toutpuissant le Vrai Dieu dès lors qu'ils ne le reconnaissent pas sa Trinité dans les Personnes, reconnaissance qu'ils ne peuvent acquérir que par le baptême.
Par conséquent, pour croire au seul vrai Dieu, il faut être baptisé et ne pas apostasier la foi reçue au Dieu Trinité, Père, Fils et Saint Esprit, comme l' a fait Ratzinger dans son livre "Jésus de Nazareth". Et la plus grande preuve que cette apréciation est effective, c'est que l'Eglise a rangé parmi les infidèles les juifs qui pourtant se réfèrent à toutes les Ecritures de l'Ancien Testament pour la seul raison qu'ils n'ont par reconnu comme étant Dieu, leur Messie Jésus-Christ et n'ont pas reçu le baptême qui leur aurait fait connaître par la foi la divinité de Jésus-Christ !
Gérard
Gérard

Nombre de messages : 2681
Date d'inscription : 17/02/2009

Revenir en haut Aller en bas

Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise - Page 2 Empty Re: Dogme de l'indéfectibilité de l'Eglise

Message  ROBERT. Dim 13 Juin 2010, 5:37 pm

Rosalmonte a écrit:
Je me contente de citer St Pie X !

Non, vous ajoutez

Eh ben alors vous n'avez donc pas la même foi que Saint Pie X

Ah bon? On n'a pas la même foi que S. Pie X parce qu'on dit que les mahométans sont des infidèles, qui n'admettent pas Jésus-Christ?

Question Question Question


Très bonne votre dernière phrase Rosalmonte: Ah bon? On n'a pas la même foi que S. Pie X parce qu'on dit que les mahométans sont des infidèles, qui n'admettent pas Jésus-Christ?
ROBERT.
ROBERT.

Nombre de messages : 34713
Date d'inscription : 15/02/2009

Revenir en haut Aller en bas

Page 2 sur 2 Précédent  1, 2

Revenir en haut


 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum